Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтенуін қиындататын эмоционалды-жеке және әлеуметтік бейімделу процестерін қалыптастырудың күрделілігі тиімді арт-технологияларды қолдана отырып, оларға уақтылы психологиялық-педагогикалық көмек көрсету қажеттілігін анықтайды. Ритмика-Музыкалық білім беру жүйесіне кіретін пәндердің бірі. Ритмика музыкалық экспрессивтіліктің элементтерін зерттеуге негізделген, олар қозғалыста табиғи және логикалық түрде көрініс табуы мүмкін. Маңызды міндет - балаларды музыка сипатында қозғалуға үйрету, оның қарқынды, динамикалық, метроритмиялық ерекшеліктерін жеткізу.
Музыкалық-ырғақты іс-әрекет балаларды эмоционалды бояумен, қол жетімділігімен және белсенді әрекет ету қабілетімен тартады. Сабақ барысында балалардың қозғалысқа деген табиғи қажеттілігі қанағаттандырылады, музыкалық — ырғақтық Дағдылар мен бейнелеу қозғалысы дағдылары қалыптасады.Ұзақ уақыт бойы музыка емдік фактор ретінде қолданылады. Музыкалық ойындар психоэмоционалды шиеленісті жеңілдетеді, топтық мінез-құлық дағдыларын дамытады, яғни.баланы әлеуметтендіреді. Музыкалық ырғақ көмегімен қимылдарды ұйымдастыру балаларда зейінді, есте сақтауды, ішкі жинақылықты дамытады, мақсатты іс-әрекеттің қалыптасуына ықпал етеді.
Түзету ырғағы-белсенді терапияның ерекше түрлерінің бірі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психомоторлы, моторикалық, танымдық және эмоционалды – еріктік салаларының кемшіліктерін жеңуге бағытталған арнайы таңдалған әдістер мен әдістердің құралы.
Өз сабақтарымда логоритмдік жаттығуларға, қозғалыстарды үйлестіру, кеңістікте бағдарлау және жалпы және ұсақ моториканы дамыту,Шу мен музыкалық аспаптарда ойнау, ойын әндеріне көп көңіл бөлемін.
Ойын ән дамытады, балалар қиял, жад, сөйлеу, қозғалыс. Ритмика сабақтарындағы әр түрлі музыкалық іс-шаралар жақсы нәтиже береді. Психикалық және физикалық денсаулықты жақсартумен қатар, Балалар музыка өнері мен әнге деген қызығушылықты дамытады, олардың музыкалық және көркемдік әсерлері байытылады, эмоционалды және интеллектуалдық сала, шығармашылық белсенділік дамиды.
Балаларда әлеуметтік белсенділік, азаматтық ұстаным, жоғары адамгершілік-эстетикалық мұраттар қалыптасады, патриоттық сезімдер, Отанға деген сүйіспеншілік тәрбиеленеді.Менің тәрбиеленушілерім "" фестиваліне, аудандық және музыкалық конкурстарға бірнеше рет қатысты, жүлделі орындарға ие болды, психологиялық-педагогикалық түзету кабинетінде өткізілетін ертеңгіліктерге, мерекелерге қатысып, жақсы нәтижелер көрсетті, бұл,әрине, біздің тәрбиеленушілерімізге осы күрделі әлемде табысты әлеуметтенуге көмектеседі.
Ақмола облысы білім басқармасының "Атбасар ауданы, Атбасар қаласы № 8 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ музыкалық ырғақ педагогы Г. К. Азарбакатова